Vera18 Doğuma 1 ayımız kaldı hala isim bulamadık 🙈 eleye eleye aklımızda bu ikisi kaldı sizce hangisi?
hunilianne Vera18 koymayı çok istiyordum çevrimde çoğu kişi beğenmeyince vazgeçtim. İnsan çok etkileniyo çevreden
Vera18 hunilianne ah bilirim o duyguyu bizde daha önce yaşadık. İlk kızımıza Betül ismini koyacaktık süsleri bile hazırdı sonra çevre yüzünden değiştirmek zorunda kaldık 🥺
feyza2305- Vera18 ismimi kesinlikle öneririm. Benim adım Feyza olmasaydı kızım olsaydı eğer Feyza koyardım kesin🥰