Serapozbekk Kızlar 2. Hamileliğim ilk kızım 39+3 te normal doğumla doğdu . Bunda da bekliyoruz gelen giden yok. Suni sancı almak istemiyorum. Kendi sancımda gelmiyor . Ne yapsak gelir bu nazlı bebişler 😂
aysnozkn2 Serapozbekk bende yarın sezeryan günüm var 3 gündür sancı çekiyorummm kimsenin istediği olmuyor demekki çıldırıcamm sezeryan olcam ama yine sancı çekiyorum🙄
Serapozbekk MerveCeren kendi sancımla gelsin de nasıl gelirse gelsin suni sancıdan korkuyorum yoksa sezeryan gün alacağım