deletedmom162 benim 3 aydır böyle geriden geliyor. Banada beslenmene dikkat et demişti eski doktorum. Baskı kurdu baya üzerimde. Stres yaptım doktor değiştirdim bu yüzden. Beslenmeme de dikkat etmeye çalışıyorum. Ama olmuyor işte. Demekki yapıları böyle artık🤷🏼♀️ anneden bebeğe giden kan akışında problem yoksa, plesanta iyi durumdaysa, ozaman yapcak bişey yok.