Bir_tospik_beklerken Dün kızımın dolabı falan geldi ben yaptırmıştım o yüzden boyadan çıkınca geldi dolaplarım tüm kapaklarını açık bıraktım ama daha da baskın bir kokusu var sizler nasıl çıkarttınız o kokuyu
Hilalkorkmaz Bir_tospik_beklerken bir kaç güne geçiyor silin hemen kıyafet koymayın iyice havalansın sonra yerleştirirsiniz
zehranurr Bir_tospik_beklerken sirkeli karbonatlı su, bebeğin kendi deterjanıyla falan sildim 15 gün havalandırdım çıkmadı ama bi pamuğa bebeğin deterjanından damlatıp dolabına koydum kapaklarını kapattım mis gibi koktu, mobilya kokusu gitti.