Sen de benim kafadansın. İyi yapıyorsun acele etme bencede.. Yok kesesi var mı yok mu kalbi gözüktü mü falan her aşamayı kontrol etmeye gerek yok. Dış veya boş ise zaten 8. Haftaya kadar bekletiyorlar. 6+5 de gittim ilk kez. Bende forumda açtım bu konuyu çoğu hanımda o zaman duymuş. Bende de kese ve atışı duyduk şüküür karından muayeneyle. Vajinal istemiyordum eğer duyamasa 1 hafta sonra yine gidip karından baktırıcaktım yine duyamazsa o zaman vajinal baktırıcaktım gerek kalmadı 😊 inşallah iyi olur senin için