Kızlar 12 haftalık hamileyim hamileliğin başından beri yürüyemez oldum alt karın ve kasık ağrısı oluyo kaç kez gittim doktora düşük riski falan da yok anlamadım neden oluyo az önce markete gidip geldim gelirken kaç kez oturmak zorunda kaldım idrar yolu enfeksiyonum var onla ilgili olabilir mi yürürken olan ağrılar sizlerde oldu mu başka doktora da gitmeli miyim bide sizler kaç kilo kadar ağırlık kaldirabiliyosunuz doktor bişey dedimi kimisi 5 kg a kadar normal diyo ama ben tabiki dikkat ediyorum yinede mecbur kaldimiz zamanlar oluyo