Hayalllllll Kizlar sabahları hayla bulantım var bu şekilde doğuma nasıl gidicem ben çok fenalasirim tansiyon falan düşebilir napmam lazim neden gecmezki ya bulantilar
Hafsaramazan Hayalllllll doktorunuza görünün bence haftaniz ileri ama bulantı olması bence normal değil benim bulantılarım 15 te bitti doktorum bitmesse gel demişti çağırdığına göre önemli olabilir
Burcu-baby Hayalllllll Benimde bulantılarım yoktu 30. Haftamdayım tekrar başladı sabah kalktığımda gün içinde gece sürekli bulanıyor artık nedendir bilmiyorum 😔
Nihal42- Hayalllllll bende aynı şeyi düşünüyorum sabah bişey ağzıma atmam lazım ama atamam nasıl olacak bilmiyorum 🙈
[silindi] Nihal42- canım bende aynı şekilde dr dedim sabah 8 de direk alir misiniz ben aç karnına midem çok agriyor😃 bide sezeryan dan sonrada 6 saat yiyemiyoruz ya bilmiyorum nasıl olacak allahim sabrını versin inşallah ❤
Hayalllllll Nihal42- doktoruma dicem açık açık valla beni ya yatırın yada sabah yerim ben yemek kusura bakma dicem 😂 dayanamıyorum napayım ya yada ilk beni al doğuma dicem