esmerrmm Benim 30da başladı yalancı sancılarım şuan 37yim ve aşırı arttı dediğin gibi geceleri kesinlikle uyuyamıyorum belimden giriyor karnımın alt tarafi rahim bölgem kivraniyorum resmen. Hayırlısıyla bı dogursaydim pazartesi nst de 80i geçti sancılarım