Hasretlebekleyen İlk gebeliğimde aşırı akıntım vardı su gibi. tahlil yaptırdım crp yüksek çıktı. Söyledim Onemli görülmedi normal karşılandı. bir hafta sonra kaybettim bebegimi. Servikal yetmezlik olabilirmis. Ben crp ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Bunu sadece ben düşünüyorum crp gerçekten önemli değildi benim için belki. Gebelikte oluyormuş çünkü
Ama simdiki aklım olsaydı başka Dr a gidip sormak muayene olmak olurdu. Düşünüp stres yapmaktansa sorup rahatlarim daha iyi.
Şimdi serklaj için bekliyorum
Amin. Allah beterinden saklasın. Sağlıklı sıhhatli bir şekilde gelirler inşallah