Merhaba çok isteyerek hamile kaldım hatta hamile kalamazsam çok zor olursa diye korkuyordum. Hamileliğimi öğrendim çok sevindim. Sonradan bende kaygı ve korkular başladı bebeğimi ya sevemezsem ? Kim bakar ona kim sahip çıkar ben hazır olmadan nasıl çocuk yaparım gibi. Sizde yaşadınız mı bu kaygıları ? Annem kayınvalidem yanımda biz bakarız korkutma kendini seversin vesvese diyolar … fikirlerinize ihtiyacım var