Fulyaaa1 Merhaba arkadaşlar ikili test için çağırmıştı doktorum ama biz yaptırmak istemedik sadece ense kalınlığına baktırdık bide cinsiyet tahmini yaptı 🤗
Deletedmom_33 Fulyaaa1 Ben 11+6 da ikili yaptırdım ultrason da 12+3 çıktı erkeğe benziyor büyük ihtimalle dedi bacak arasında çıkıntı vardı 8 güne 17. Haftada muayene var netleşir sanırım ☺️
Fulyaaa1 evlatkokusu0806 bende adete göre 13 + 4 m ama geç döllenme olduğu için 12 + 3 m bu haftalarda kesin söylemiyorlar tabiki tam poz verirse olabilir aslında doktorun tecrübesiyle de alakalı
2erkekannesiii Geçen hafta perşembe gittim 2 li test için adete göre 12+3 dü ultrasona göre 13+2 göründü bacak arası boş kız dedi
Fulyaaa1 2erkekannesiii bende tam tersi adete göre 13 + 4 ultrasona göre 12 + 3 m geriden geliyor bizimkisi büyük ihtimalle erkek öyleyse çıkıntı ve ben resmen pipiye benzettim🙈
Fulyaaa1 MelekAlyaM ya öyle mi bana da aynı şekilde benziyor dedi ama ben erkekmiş havalarına girdim en iyisi beklemek 🤗
evlatkokusu0806 MelekAlyaM yaaa erkek nasıl kız oluyor ya Valla garip geliyor peki erkek derken yüzde yüz falan mı demişti
Fulyaaa1 evlatkokusu0806 şuan 12 de yani kız da da erkekte çıkıntı olıyormus 16 ya kadar kızın çıkıntı tam kayboluyor ve belli oluyor dedi doktor
Fulyaaa1 2erkekannesiii 2erkekannesiii bana da öyle geliyor şuan ultrason fotosuna baktım yanlış görmüyorsam bildiğimiz pipi var 😂siz kaç haftalıksınız
Fulyaaa1 evlatkokusu0806 canm ben aç gittim tahlil veririm diye tahlilden sonra yer baktırırım diyordum masallah bizim ki aşırı hareketliydi doktorda şaşırdı hiç gerek yok gayet hareketli dedi
evlatkokusu0806 Fulyaaa1 hmm ikili test 10 gün sonra çıkıyormuş ben. Başka şehirde yaşamaya devam edicem umarım ordaki doktor bakar