tandirella001 Suni sancı verecekler fitille başlatacaklar yoksaaa, kendim dogurmam lazımmmmm. Totemmmmm
Hume-34 tandirella001 kendiliğinden sancın yoksa mecbur suni sancı veriyorlar. Sağlıkla kucağına alırsın İnşaAllah 🙏🌹
tandirella001 Ysmmmnn 39 🤣 ama pazartesiye kadar dogurmazsam daktır bana bişeyler yapacak korkuyorum 🤣🤣🤣
tandirella001 Dnora ahududu çayı içiyorum dogum olsun diye ve doguma faydası varmış. Sıcak suyla dus alıyorum ama hiç olmuyor ya nasıl olcak bilemedim 🤣
Dnora tandirella001 biz hastaneye yattık 🤭🤭 bebişin suyu azalmış , hareketlerine durumuna göre suni verilcek yada sezeryan olucak 🙏🏻👼🏼 Şans dileyinn
Ysmmmnn tandirella001 kendinizi korkutmayın bebeğinize odaklann herkes birşey söylüyor herkeste aynı etki yaratmayabilr
Elifgokce Tuba0909 benimde yarın kontrolüm var 39/6 oluyorum suni ile doğum başllasın istiyorum kendi sancım pek yok nasıl bişy acaba nefes alacak zamanımız oluyor mu😅yoksa sürekli bir sancı mı
tandirella001 Tuba0909 hahaha ya neler yaptım neler şu 1 haftadır… Bir bilseniz evin içinde deli gibi hareket ediyorum bi ahududu çayı bi squat bi hamam yürüyüş merdiven in çık pilatss topunda zıplayarak evde geziyorum ama olmuyor 🤣🤣🤣
tandirella001 Elifgokce sürekli değilmiş normal dogum sancısı gibiymiş ama daha acılı sanırım öyle diyorlar