evlatkokusu0806 Birazdan randevum var alttan bakmıyor değil mi ultrasondan bakacak birde cinsiyet belli olur mu aceppp 13+1 deyim
asyaebrar evlatkokusu0806 Alttan değil ultrasondan bakılıyor . Belli olma ihtimali var evet yüzdeliğine bağlı🌸
Fulyaaa1 evlatkokusu0806 ben ikili test istemedim sadece ense kalınlığına baktı ense ve burun kemiğinden yüzde 80 tahmin yapılıyor zaten sorun çıkmadı cok şükür erkek dedi 😍
evlatkokusu0806 Fulyaaa1 ense ve burundan cinsiyet nasıl anlıyor kız hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 👶🏻❤️❤️
Fulyaaa1 evlatkokusu0806 ense ve burundan down olup olmadığını tahmin ediyor demek istedim ayrıyetten ikili test yaptırmadım 🌸
evlatkokusu0806 Fulyaaa1 haa çok şükür canım bne yaptırmaya gidiyorum da neden yaptırmadın zararı mı oluyor ki
Fulyaaa1 evlatkokusu0806 hayır hiç bir zararı yok yanılma payı cok yüksek ve tedavisi dr yok öyle olsa dahi doğuracağım için yaptırmadım doktorum da aynı fikirdeydi
Lulikli Canım ben ikili test yaptırdım ultrsondan bakıp bi tüp de kan alıyorlar başka bir şey yok 😊 cinsiyet de ben 11+3te gitmeme rağmen tahmin yaptı cihaz kalitesi iyiyse muhakkak size de bir tahmin gelecektir 😊
Lulikli Fulyaaa1 benimki kız dedi canım eskiler erkekler erken öğrenilir diyorlar ama artık cihazlar gelişti doktorların donanımı arttı o yüzden iki cinsiyet de görülebiliyor 😊
Fulyaaa1 Lulikli evet haklısınız benim doktorum kesin birsey demedi ama erkeğe benzediğini cıkıntısı olduğunu söyledi 16 da tekrar gidicem
Lulikli Fulyaaa1 hepimizin bebeğine rabbim sağlık versin inşallah. Sağlıkla huzurla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻😊