Sedaince karacadan asla asla bir şey alınmaz Allah kurtarsın. Benim eksik parçam yüzünden 500 TL ilk blendır setimi zar zor gönderdim anlattım form yazdım tek yapacakları eksik parçasını göndermekti yoksa bıçağı dönmüyordu. Sonuç söylüyorum; komple motorunu bozup pislik çizik içinde geri gönderdiler en son o da yine benim talebimle aylarca uğraştım. O yüzden ASLA KARACADAN BİR ŞEY ALMAYIN, ALDIRMAYIN. Bunun dışında ne aldıysam nevresimi yatak örtüsü hariç bozuldu. Bıçak seti bile iki günde paslandı. Tencereler desen tahta kaşıkla bile çizik içinde. Çaycım bozuldu bir ayda. Set halinde bir şey almak daha büyük problem tek bir şey için tüm seti gönder diyorlar saçmalık. Hakkımı o yüzden asla helal etmeyeceğim ve alışveriş yapmayacağım. Sapasağlam ürünü alıp bozan ve sorumluluk almayan müşteriyi suçlu yapan firma 15bin TL verip yaptığım alışverişi helal etmicem. Size şimdiden kolay gelsin.