Hilalkorkmaz Hamilebirannee olmaz Allah’ın izniyle ama içmeseniz senin ve bebek için daha sağlıklı olur
Elcnbykckr Hamilebirannee oladabilir olmayadabilir. Bu sizin vicdanınza bağlı kusura bakmayın ama ilk 3ay bebeğin beyin gelişi oluyor siz bilirsiniz
BRUTAL-BETTY Hamilebirannee kesinlikle içmeyin bebekte solunum yetmezliği oluyor ciğerler de enfeksiyon oluyor
evlatkokusu0806 Hamilebirannee Benim bir tane içmeye bile vicdanım el vermezken neler diyorsunuz 😒 eşimin yanında bile durmuyorum duman çekmiyim içime diye lütfen dikkat edin
Hume-34 Yaklaşık 40 gün sonra doğuruyorum malesefki tiryakiyim ve içiyorum vicdan azabından da ölüyorum ama nefis işte Rabbime binlerce şükürler olsunki şimdiye kadar bir sorunumuz yok İnşaAllah da olmaz 🙏