Bende 29+3 te yaşadım kasık ağrısı 1 gün boyunca baya yoğundu ağrı ertesi güne azalmıştı doktoruma sorduğumda bebeğin kilo alıma bağlı baskı oluyor göğsünü hep dik tutmaya çalış rahat ol korkulacak bişey yok dedi şu an daha iyiyim ve ağrı azalmaya başladı 2-3 gün içinde