Bibebebi memu-2021 son 12 geçmiyooor😅😅 dünden beri vajinamda da bir ağrı başladı yürürken yatarken hep ağrıyor geçmiyor zor yürüyorum hatta bebişte toplanıp duruyor hastaneye gitmek ve gitmemek arasındayım randevum cumaya🙄
deryakircicek Son 9 günüm ne ağrım var ne de başka bir belirti gelsin artık istiyorum kızçemi çok merak ediyorum..
MerveCeren memu-2021 son 3 gün 🙈 Allah yardımcımız olsun hepimiz kuzularımızı sağ sağlim kucağımıza alalım inşallah. 💗
milla-s memu-2021 son 14 ama geçmiyor valla zaman🤦🏻♀️ geçen hafta nişan da gelmişti, biraz sancı da vardı ama bu hafta tık yok. Bekliyoruz öyle bakalım, yarın kontrolüm var doktor ne diyecek acaba🤷🏻♀️😁
Ayseee4238 Emel_kara92 Evet pazartesi oldum 1cm acilmam varmış. Sancı olmazmi mahfediyo beni sancılar belimden bı giriyo karnımın alt tarafı rahim bölgem ölüyorum ağrıdan acidan
papatyaanneee memu-2021 Son 19 dün kasıklarımda hafif sızılar oldu bebekte toplanıyor sürekli başka da belirtim yok
miracinannesi1 memu-2021 Son 19 herkes geçmiyor demiş Eylül de mi bir sıkıntı var bizde mi 😂 sancı nst de çıkıyor ama bende tık yok bakalım ne zaman gelecek beyefendi