Selam kızlar günaydın. Bişi danışmak istedim 9+6 haftadayım ama başından beri hiç mide bulantısı yaşamadım. Göğüslerim çok acıyodu dünden beri o da geçti denecek kadar azaldı hatta hiç canım acımıyo artık. Başka belirtim de yok sadece şişkinlik var yani normalde göbeğim vardı birazcık ama şuan daha sert ve içime çekemiyorum böyle bir şişkinlik var. Böyle hiç belirtim olmayınca da ister istemez ters giden bişiler mi var acaba diye düşünüyorum. Benim gibi olan var mı acaba ?