Merhaba güzel anneler 🌸
Ben ikinci melegimi bekliyorum aralikda doğum yapacağım inşallah. Ve en cok düşündüğüm bu doğumum nasil olacak. Sezeryan olmakdanda cok korkuyorum bu arada. Sizde nasildi ? Dogumlariniz cok farkli gectimi? hadi biraz kıyas yapalım