momysss Kızlar merhaba ikili testi 12. Haftanın hangi günü gitmeliyim yoksa bu hafta içinde herhangi bir gün gidebilir miyim özel hastanelerde cumartesi günü bu testi yapıyorlarmı acaba
Zeynepun momysss cumartesi için doktorlar çalışmıyorlar sanırım muayne etmelerıde lazım test için form doldurup bilgilerini yazıyor doktor öyle kana gönderiyor buyuk ıhtımal cumartesı ımkansız öğlene kadar çalışıyolar bızım burdakıler siz hastaneyı arayıp sorun randevu ayarlayın hemen
Ccgdm momysss selam bende özele gidiyorum cumartesi öğlene kadar caliisyor 11 haftalıgim ikili testi yaptım
Zeynepun Merhaba ben dün 13+0 haftalıkken yaptırdım özelde kendı doktoruma yapıyolar işk muayne edip ölçüm yapıyor ve daha sonra kan verıyorsunuz bır hafta 10 gune sonuç çıkıyor size tavsıyem iyi bir yere yaptırmanız
Bkt1262 Zeynepun bende ayın 30unda yapıcam ama ilk hamileliğim bilmiyorım 🙈karından mı bakılıyor yoksa alttan mı bakılıyor ikili test
Mehmetinannesii momysss ben bugun yaptirdim 3 hafta sonra gel sonuclar icin hem muayene edelim dediler ama ben ilcede yasiyorum merkeze gonderiyorlar testi o nedenle olabilir
Ccgdm momysss doktoruma ben sonuçları wpden atıyorum yorum yapıyor ultrason için yada kontrole gidiyorum.genelde
Zeynepun Bkt1262 benımde ilk hamılelipim karnınızdan bebegın boyunu ense kalınlığını vs ölçüyor doktor kolunuzdanda kan alıyor 1 haftaya sonuç çıkıyor
Ccgdm Zeynepun evet öyle biliyorum ancak çalıştığım için vaktim olmuyor ne yazık ki doktorum böyle bir kolaylik sağladı