Günaydın kızlar dün randevum vardı doktora gittim çatı muayenesi yaptı kimseyi korkutmak deyil niyetim ama canım çok yandı sanki cocugun kafasına dokundu çocuk o sıra oynadı karnımda çok korktum doktor sakın olmamı söyledi ama nafile sonra hafif lekelenmeler gelebilir korkma dedi 1cm açıklık varr doğum kanalın güzel norm doğum görünüyordu zaten herşey dün belli oldu tamamen şimdi bilgili annelere soruyorum bidahaki randevum pazartesi gitcem bidaha alltan bakcakmi 1cm açıklık var dedi bide doğumun yakın dedi ne zaman doğum olur sizce 37+6 haftalık hamileyim 🙏🙏