Kızlar ilk bebeğimde hiç sancı çekmedim yanı gelmedi kendiliğinden ama bunda çok haraketliyim bebeğin arkasında yeni yürümeye başlıyor geceden beri sol bacak ve bel agrim var bir de asagiya bebek çok baskı yapıyor 31+1 olduk bugün korktum erken olmasından yaşayan var mi