Kızlar bende gebelik şekeri var 27+4 haftalığım serkajlı gebeyim erken doğumdan dolayı ciğer geliştirici yapıldı ama şekerim çok yüksek seyrediyor kaç gün etkisi sürer 1 haftada falan bebeğe bi zarar gelir mi ilk gün ilk doz da zaten baş edemedim dün açlığım 100 dü çok kötü değil diye kendimi avuttum neyse dün ikinci dozumu oldum ciğer geliştirici dün bütün gün ünsilinle yediklerime aşırı aşırı dikkat ederim gün içinde normal değerlerde tuttum ama sabaha işleniyor maalesef 112 çıktı değer🤦♀️ Bu böyle 1 hafta gitse etkisi bebeğe zarar olur mu ne yapsam bilemedim