Hulyaaaa benim baştan beri tansiyon zehirlenme riskim vardı hep tajipteydim 8 4 lerden bir anda 14 9 13 10 değerlere çıktı sabahına hemen doktoruma gittim.ilaca başladık bebeğe bir etkisi olmadan ilaç başlandı şükür. 250mg 3 kez alamet kullanıyorum tam 12 8 sınırda çıkıyor şuan. Doktorum 34haftaya kadar bebeği içerde tutmaya çalışalım sonra her an alabiliriz dedi duruma göre tabi