momysss Meehaba kızlar bugün tam 12. Haftadayım folik asiti bugün mü bırakmalıyım ilk 3 ay denmişti ya
gldn065807 momysss kontrole gittiğinde sor bence mesala ben hamilelik boyunca kullanicam doktoruna sor öyle bırak
Mom51122 gldn065807 neden hamilelik sonuna kadar kullanacaksınız. 3 aydan sonra bi etkisi yok demişti doktor. Merak ettim