umudunannesiii 39 olduk hala tık yokk Yerini mi seviyorlar anlamıyorum hayır gelin bizi de bekletmeyin dmi yani 😂 Hergun bugün dogurur muyum ümidi ile açıyorum gozlerimiiii😂😂😂😂
Zumruduankakusum umudunannesiii kızı erkeği kalmadı bence 😅 yediğimizden ictigimizden midir anlamadım benim kızım 40+4 de suni sancı ile de gelmedi sezaryen olmustum😅
Nur2308 umudunannesiii Bu ayların bebekleri inatcı cıktı vallahi 40+4 kız Halrn dogum belirtisi yok Bekliyoz 🤷♀️
umudunannesiii Zumruduankakusum Ay yok artk 😂önceden kzlar erken doğuyor totemi vardı en azından smdi o da mı yalan oldu 😂😂
Zumruduankakusum umudunannesiii aynen aynen kız erken gelir dediler bekledim bekledim gelmedi 😂😂 kandırmışlar bizi