bebisim-_00 ılk gebelıgımı genel anestezıyle oldum.ıkıncısını spinal anestezıyle oldum ve kesınlıkle spınal derım.banada sakinlestırıcı verdıler,çok korkuyordum spınalden.oyle baygın vs olmuyorsunz cocugunzu goruyorsunz, cok guzel bı duygu ve daha cabuk toparlanıyorsunz.kesınlıkle spınal önerırım.