Ruya1106 EsrSvm Evet bu ay ara verelim dedi doktorum ama keşke benimde yeniden baslasaydi.hadi bakalım hayirlisi olsun inşallah bu kez tutar ikimizinde.
Ruya1106 Ayseee4238 Ya ne güzel benim tutmadı şimdi regli olunca ikinciyi yaptiricam.ama psikolojik olarak etkilenmem sanıyordum etkilendim çok tutmayınca epey umutlanmisim
EsrSvm Ruya1106 Olsun onda da vardır bir hayır kuzum öyle düşünme.Benimde ilki tutmayınca çok üzüldüm kendimi tüp bebeğe alıştırdım rapor için mecbur 2. Yı yaptırıyorum canım.İnşalllah süpriz olur hepimize ❤️
Ayseee4238 Ruya1106 herşey vaktini bekler zor kolay bir süreç değil gerçekten insanı maddi manevi her yönden mahfediyor ama Allah’a güven ins en hayırlı zamanda Rabbim nasip edecektir. Allah’ım daha fazla bekletmeden maddi manevi zorlamadan nasip etsin ins