aysessozer Kızlar ilk defa bu ay yapıyorum da yumurtlama olmuş mu tam anlayamadım en son yaptığım bi tık daha silik gibi sanki https://resimyukle.io/r/cAqjeaZujw
Aykem aysessozer ayın 6sımda biraz daha net cnm aslında daha koyu olması lazım. Ama bazılarında ne yazıkki silik oluyor biraz
muge1661 aysessozer canım 6 eylül günü iki çizgi de koyu bazılarında ikiside aynı renk tonunda olabiliyor illa biri daha koyu olcak diye bişey yokmuş bende buradaki hanımlardan öğrendim:) 6 eylül ve dün ilişki olduysa tamamdır bu iş allahın izniyle inşallah🦋
aysessozer Aykem takvim uygulamasına göre yumurtlama Perşembe gününü gösteriyor bu hafta test yapmaya devam edeceğim daha çok koyulaşma olacak ml diye
Guncem [url=https://www.hizliresim.com/cksm71l][img]https://i.hizliresim.com/cksm71l.jpg[/img][/url Bana da bakar misiniz?
aysessozer bukusum test yapmaya devam edeceğim canım dün sanki biraz daha silik gibi görünce sorayım dedim bende ilk defa yapıyorum ☺️
muge1661 Momybaby1601 koyu çiZgi olduğu gün değerlendirdim bende ama ertesi gün değerlendiremedim kocam yorgundu yinede bi umut yumurtlamayı tutturabiliyor muyum koyu çift çiZginin olduğu gün?
aysessozer muge1661 kuzum çok teşekkür ederim ☺️ 5 Eylül ve 7 Eylül oldu Allahım inşallah nasip eder 🙏🥰
muge1661 aysessozer inşallah canım benimde 6 eylül koyu iki çizgiydi o gün ve 5 eylül değerlendirdim, bakalım birlikte bekleyelim canım allah nasip eder inşallah haftaya cuma erken gebelik testi yapabiliriz 🤗🦋
aysessozer muge1661 inşallah kuzum olur tabi birlikte takipleşelim birbirimize de umut oluruz 🥰 bu hafta test yapmaya devam edeceğim çoğu kişi T nin daha koyu olması gerektiğini söylemiş belki daha da koyulaşır ☺️
aysessozer bukusum 2 saat öncesinden bırakıyorum canım doğru sonuç versin diye bakalım inşallah güzel haberlerle gelirim buraya 🥰
muge1661 aysessozer canım benim hiç biri diğerinden koyu olmadı, iki farklı ovülasyon testini denedim bu görselde bak en çok 15. Günümde bu şekilde koyu oldu. https://imgyukle.com/i/8r0yH ertesi gün yaptığım testte bu baya fark var silikleşmiş hemen. Dedim ozaman dün koyuyken yumurtladım, ertesi gün silikleştiği zaman da çatladı yumurta. https://imgyukle.com/i/8yVIb
aysessozer muge1661 senin baya silikleşmiş canım bu akşam tekrar yapıcam bakalım daha mı koyu olacak yoksa daha mı silik olacak bugün adetimin 14.günü