Gamzeeylul24 Merhaba daha önce doğumdan önce ishal olunduğunu postlardan okumuştum.2 gündür ishalim ishal dışında sağlık sorunum yok kusma vs gibi ayrıca kasıklarım da dün gece başlayan hafif agrılar var sizce doktorumu aramalımıyım?
metehaninannesiii Gamzeeylul24 yediginiz birsey de dokunmus olabilir ishal icin bende de aynı durum vardi gecti ağrılarınizada dikkat edin ilik bir dus alin yatin agrilariniz gecmezse doktora gidin
umudunannesiii Gamzeeylul24 yok cnm ya 38+5 de ishal oldm ne gelen var ne giden demekki dedm nrmal ishalmis 😂
Iscn 36+2 olarak bekliyeyim şurda 😅 günlerdir aynı şekildeyim ama hastalığımdan kaynaklı mı doğumla alakası var mı 🤷🏻♀️
Gamzeeylul24 2-prensesannesiii evet cıplak ayak dolaşıyordum bugün terliğe geçtim cidden havalar bir anda soğudu
Gamzeeylul24 Elcnbykckr olabılır ay aman herkese acil şifalar diliyorum valla çok zor hele hamileyken