Kndime çorap iç çamaşırı emzirme sütyeni vs koydum doğumdan sonra üşüme geliyor dediler hırka koydum belki banyo vs yaparim diye banyo havlusu, el yüz havlusu koydum. Kalin lohusa pedi aldim. Başörtü koydum. Bi tane düğmeli pijama takımi aldim evdede dugmesiz sapkali iki takim vardı yeni almistim bol oldukları için rahatlar onları koydum. Hastanede yürüme vs olursa diye ferace koyucam. göğüs pompası göğüs kremi göğüs pedi almadım lazım olunca alırım hastanedeyken aklima başka bisey gelmedi 😅