Gece sanki üşüyormuşum gibi tir tir titredim (ki oda çok sıcaktı). Sağa dön sola dön bir süre geçmedi sonra kendiliğinden geçti ateşime baktım yoktu. Şimdi sabah ishal olmuşum , doktorumun mesai saati henüz başlamadı arayamadım çok korkuyorum , daha önce bunu yaşayan oldu mu ?