marbling10 53rye örneğe ne gerek var kendiniz yazın 24 haftalık gebelik kaydınızı götürün sizi personel biriminden yönlendirirler
Ozzz14 53rye valla ben kafama göre yaZdım ,idareden yardım alabilirsiniz yazarken , birde doktordan 24. Hafta olduğunuza dair rapor verin bu kadar işte sonra ayrılın:))