Günaydın güzel anneler normal kontrollerimde özel giden ben doğumu devlette düşünüyor dum en son 1 eylülde günüm bitmişti doktor 7 eylüle kadar daha bekleyelim dedi diğer iki doğumum normal olduğu için beklemeyi tercih etti neyse 7 Eylül geldi çattı yani dün 8.30da hastaneye gittim kontrolde demesin mi bana bu zamana kadar neyi bekledin çok riskli bi doğum olacak diye siz dediniz bugüne kadar beklemem gerektiği ni dedim neyse şehir hastanesi ne sevk vereceğini söyledi suni ile falan doğum olmaz dedi ama riskli dışında bi kelime kullanma di alttan ilac verilecek oda burda yok o yüzden oraya gönderiyorum dedi neyse şehir hastanesine geldimsaat 10.00 saat 3 e kadar kan tahlili nst alttan muayine derken bi ultrasona daha aldılar beni plasenta ön duvara yaşlanmış normal doğum olsa bile kanamanin aşırı olacağı söylendi ve bebeğin gelişiminin 38.ci haftada durduğunu öğrendim başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki eşime belli etmemeye çalışsam da o kendini tutamadı ağladı meğer sem ben 37+5 haftalikken delta veryantin virüsü ne yakalandıktan sonra bebeğin gelişimi durmuş o süreçte neyse dedim.ki sağlığı yerinde olsun iç organlarında sıkıntı olmasın da dedim buna şükür neyse doktor acil önlüğü falan giydirin dedi imzaları attım doğum haneye götürdüler ama.ben görür görmez ağlamaya başladım doktor bi yandan anestezi uzmanı bi yandan diğer içeride olanlar bi yandan korkma senin ve bebeğin sağlığı için en doğrusu bu ve normal doğum dan korkmayan bundan hiç korkmamalı lazım.dediler ama.ben.sakislesmedim tabi her ne kadar da beni bayıltın desem de belden uyusturdular bel deki ine ve açılan serum yeri benim canımı çok yaktı başkasında.nasil.oldu bilmiyorum ameliyat sırasında dokunduklarini falan hissediyor sunuz ama acı hissetmedim ben ama fazla stres yaptığım için sürekli sakinleştirici yapıldı bi ara bayıldım gibi oldu onun sesini duydum o ses benim bebeğimin mi sesi dedim evet dikisin bile dikildi dediler saat 17.25 sonra odaya geldim belden aşağıyi 4 saat hissetmedim 6 saat sonunda tamamen kendime geldim biseler yedim üzerimi giyindim biraz yürüdüm ama şunu soyleyim keyfi sezaryan olmayın arkadaşlar ben normal doğumda ertesi gün bütün işlerimi.kendim.yaptim.kimseden yardım almadım ama.suan bebeğimi.kucagima bile.alamuyorum yardım olmadan sütüm de damla damla gelmeye başladı emismeyi seven bi küçük obiriksim var 😃😃😃neyse çok uzun yazdım kusura bakmayın Allahim isteyen herkese nasip etsin ağrılarimi onu koklayarak unutuyorum suan yanımda.uyuyor Allaha emanet olun