RonyaArin amin canım sanada geçmiş olsun .hiç üzülme boşa .Allah’ın izniyle seninde olur.Bende çok tedavi gördüm .ayrıca pko hastasıyım.rahim duvarım ince denildi uzun süre estrofem kullandirdi Dr bana.hamile kaldım boş gebelik oldu .ameliyat denildi.baska Dr a gittim iyi bir hastaneye prof a .Herşeyi göze almıştım.ameliyat dese olcaktim direkt tüp dese o yola girecektim.baska yolum yok diye düşünürken.catlatma ignesiyle hamile kaldım.Bu süreci atlattıktan sonra iyi bir hastaneye gerekirse prof a git.En başta kafanı boşalt.millete kulağını tıka.bende çok laf duyuyordum.Ama Allah yüzümu güldürdü.insallah seninde yüzünü güldürür Allah’ım🤲🥺.çocuk isteyen herkese nasip olur insallah