Artık dayanamıyorum aşırı bel ağrısı cekiyorum egilmeyi bırakın belimi doğrultamıyorum sabaha kadar doğru dürüst uyuyamadım 3 te uyudum az uyum dedim yeni kalktım bi anda belimde şidetli bi ağrı oldu ama öyle böyle degil belimdeki kemigim yerinden cıkcakmış gibi bi ağrı kasıgımda da ağrı oldu daha 26 haftdayım erken dogum riskim var bunlar Doğum belirtilerine benzermi yoksa bu haftalarda böyle olması normal mi ilk hamileligim tecrübem yok bilen lütfen yorum yazsın ağrıdan ölücem artık 😒