Denizkaya00 Sızıntı şeklinde su geliyor idrara sürekli çıkıyorum yetişemiyorum artık bu idrar öncesi damla damla su geldiğini hissediyorum acaba akıntı mi anlamıyorum karnım belim iki günden beri felaket zaten uyku denilen bisey kalmadı
Merakettiklerim Denizkaya00 sabaha kadar takip edip doktorunuza mi görünseniz , su gelince hemen gel demişti benim doktorum yani korkulacak bir şey yok ama takip gerektiren bir durum
Gunes99 Denizkaya00 Denizkaya00 muhakkak gidin hastaneye karın ve bel ağrısı doğum belirtisi diye biliyorum benim de öyle olmuştu
Bebegimicin1 Denizkaya00 suyunuzun grldiğinden süpeleniyosanız mutlaka brklemeden gidin ve suyunuz grlmediysede ağrılsrınız için gidin belden karna kasıklara vuran düzenli ağrışsrınız varsa pozisyon değiltirdiğinizde vr dinlendiğinizde geçmişyosa doğum sancısı belirtisi haftanızda gayet normal doğum için gidin hastaneye
Denizkaya00 Gunes99 38 haftalığım ama ultorosonda 36 gözlüyor o yüzden istemiyorum aslında adet sancısı gibi uyutmuyor anlamadim
Pembe_duslerr Denizkaya00 iki gündür adet sancısı gbi çekiyordum şiddetli şekilde.Dün gece gittim yarım santim açıklık ve dğzensiz sancı cıktı 50lilere kadar cıktı.Eve yolladılar gözlemlicemkendimi muhakkak gidin
Gunes99 Denizkaya00 normal haftaniz 38 2 hafta geriden geliyor doktorlar 2 hafta geriden gelmeyi normal sayıyorlar ama yine de sıkıntı olabilir. Suyunuz azalıyor olabilir ben 10 gün önce gelişim geriliği yüzünden 28 haftalık bebeğimi kaybettim. O yüzden çok korkuyorum herkes için lütfen bir hastaneye gidin ne olur ne olmaz ♥️ evet adet sancısı gibi ilk sancı başları
Denizkaya00 Pembe_duslerr ağrım ara ara duruyor ara ara şiddetleniyor sizde de böyle birşey var miydi acaba
Pembe_duslerr Denizkaya00 benim gece 3den 5e kAdar devam etti.Sabah hafifledi öğlenden aksama kadarda sık sık girdş yürüyemedim bile hemen gittik acild
Denizkaya00 Gittim kızlar idrar yolu iltihabı var dedi bu kadar ağrı yapıyorsa doğum sancısını düşünemiyorum ben