2li taramada kan veriyorsunuz sadece bebekteki olası hastaliklar ortaya cikiyor. Ikizlerimden birinin omurilik gelişimini tamamlamadigi ve karin zarının olmadığını bu testte öğrendim ve müdahale ile diğerinin yaşama şansı artti.Tip ve teknoloji ilerlemiş durumda testi yaptırdığınızda en son kaŕar anne ve babanın ortak kararına bırakılıyor."Test yaptırmamak bi çözüm değil, insalllah sağlıklıdır insallah eli ayağı düzgün akli bütün olarak dünyaya gelir hepimizin yavruları.Her işlemde risk oluyor.Down sendromu için de aynı şey geçerli test yaptığında son karar yine ailenin, arkadaşın oğlu 3 yaşını gecti masallah, test sonucunda yüksek risk cikti ve bilerek isteyerek bebeğini doğurdu. ÇOK MUTLU ALLAHIN IZNIYLE AILESI.