Kbrpsygt Kızlar 12 gibi sancım başladı belimden karnıma doğru gaz sancısı gibi uyutmuyor 39+6 olduk bugün nişan veya su gelmedi doğum başlangıcı olabilir mi aceba ? Sıcak duş aldım hala devam ediyor ara ara gelip gidiyor
Gamzeadnan Kbrpsygt doğum olabilir Benımde oyleydi 5 cm açılmam oldu şükür doğurdum bugun ☺️ mutlaka gıt hemn
Bebegimicin1 Kbrpsygt git bi hastaneye açılmana bakarlsr 35 haftalıkken aynı belirtiler yğzğne gittim 2 vm açıklıgım vsrsı beni rahatlatan suymun yada nişanımın gelmemesiydi serumlarla durdurdulsr bugun 10 da randevum vsr ara ara sancılarım oluyo artık her an doğum olabilir sizde bi gidin
Kaderkk Kbrpsygt Nisan gelmesi şart değil herkeste olmayabilir düzenli bı şekilde 5 dk da bir geliyorsa muhtemelen doğum dur. Telaş etmeden hazırlanıp git bence. Hayırlısı olsun inşaallah 🙏
Hulyaaaa Kbrpsygt Rabbim bı avaz da kurtarsın darısı başımıza inşallah 🥰 güzel haberlerini bekliyoruz
Kbrpsygt Bebegimicin1 nişanım da geldi canım ama sancım gitti nişandan sonra çok hafifledi niye öyle oldu anlamadım