NesZey yemek yerken ve yemekten önce sıvı alımını azalt daha rahat yemek yiyebilmeni sağlar ve tam doyarsın, he bir de şu var ilk aylar da istahın açıldığı için ne yapsan da acıkabilirsin bende yatmadan önce çok aç oluyordum meyve, çerez galeta falan yiyordum hafif ara öğünler de yapabilirsin aç uyumamaya çalış ki gece açlıktan uykun bölünmesin😊