Gecenin bı yarısı bel ağrısıyla uyandım ama ne oturtuyor ne yatırıyor karnımda hareket olmadığı halde muhteşem bı ağrı var belime vuran, Büyük tuvaletim var gibi bı his oldu belki de var ama yapmaya korkuyorum 😅 yürüyünce bı tık hafifledi ağrı ama sanki adet sancısı gibi bı ağrı vurdu karnıma , 34+6 yım çok erken ama ilk kez böyle büyük bi ağrı oldu korktum ilerleyen zamanlarda takip etmem gereken sancı böyle bişey mi?