durunun_annesi60 Yaklaşık 1saattir kasigimda ı da 2 3 dakikada bir regl sancısı gibi bir agri gelip gidiyor yatınca daha çok hissediyorum yürüyorum evin içinde acaba doğum sancısı mi fikri olan yardımcı olur mu akşamdan beridir de lavobadan çıkamıyorum 🌸🙏