zuzuo e bebekte süt yapan anne içeceği var bir de eczaneden humana rezene çayı alabilirsin benim ikinci gebeliğim 39 4 olduk çantam hazır mama koyma taraftari kesinlikle değilim ama bunları koydum inşallah ağrım başlar baslamz da birini içeceğim sende sezeryandan önceki gece icebilirsin sezeryandan sonra da ilk bişey yemeye basladigin an mutlaka içmelisin zaten sonrasında bebek emdikçe artıyor. Eğer hastanede sütün yok mama verelim diyen olursa sakın bebeğe direk mama verme vermek zorunda kalirsan bile bebeğe göğsünü ver mamayı bardağa hazırla enjektörle memenin kenarından yavaş yavaş mamayı sık. Ben 3 buçuk yıl kadın doğum servisinde çalıştım biz en son çare verirsek mamayi bu şekilde verirdik. Bebek o senin göğsünden geliyor sanıyor ve emmeye çalışıyor böylelikle senin gogsunde uyarılmış oluyor. İnternete bu anlattığım görsel olarak var bakabilirsin