Zeynepp922 Doktor bebeğin kafası çok aşağıda erken doğum riski var dedi sonradan geçer mi yukarı çıkar mı?
Mevludee35 Zeynepp922 benim 3 haftadır bu şekilde 32. Haftadayım çok ayakta kalma dedi o kadar, bebek kanala girmediği sürece sıkıntı yokmuş
hanimhanimcik benim bebişim 20. haftadan beri doğum pozisyonunda bunun erken doğum riskiyle pek alakası yok. acaba rahim ağzı kısalığı başka bişey felan mı var?
Zeynepp922 hanimhanimcik öyle bir şey söylemedi hep aşağıda olduğunu söylüyordu ama bu sefer daha da aşağı inmiş sanirim