sinemyilmaz arkadaşlar özel güney hastanesi hakkında bilgisi olan var mı doğumuma en fazla 1 hafta kaldı hala hastane seçemedim ssklıya normal doğum 500 tl ymiş neden bu kadar ucuz acaba iyi mi değil mi bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
RukiyeFatihErdoan sinemyilmaz bende oraya gidiyorum ama okdar kararsızım ki bgenmedm hiç hastane odalarını değiştirim dedim öbür hastaneyide bgenmedim. Hangi doktora gidiyosn?
sinemyilmaz RukiyeFatihErdoan daha gitmiyorum ama yarın gidip songül hanıma muayene olmayı düşünüyorum kafam çok karışık okmeydanı özele de randevu aldım ama çok şikayet okudum orayla ilgili 🙄
Esra5 RukiyeFatihErdoan iyi bi doktor güleryüzlü fakat çok bilgilendirmiyor gibime geliyor kilosunu boyunu söylüyor o kadar ilk hamileliğim olduğu için bilgilendirmesini bekliyorum şunları yap bunları yapma gibi
RukiyeFatihErdoan Esra5 bende bu ay değiştrdm hastane hakkında iyi seyler duymadgm için ama yine güneye gidecem sanrm doktorm hiç olmasa bilgili . Dogumda napcam bilmyorm:/