merveartagan Kızlar ben bergamada oturuyorum ve 2.gebeligim Soma medigun kadın doğum uzmani dona kenan gidiyorum ve detaylı ultrason için bana doçent doktor petinoliji uzmanı barış büke onerdi bende sıra aldım ama gidipte memnun kalan varmı detaylı ultrason için
Ezgiturker7 merveartagan ben riskli bir gebeliğim olduğu için ve geçmişte de kayıplarım olduğu için gebeliğimin başından beri barış beye gidiyorum. 30.haftamıza kadar geldik çok şükür. Gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz zaten ilk kapıdan girdiğiniz andan itibaren ne kadar doğru bir seçim yaptığını anlıyor insan😊
merveartagan Ezgiturker7 normalde gittiğim doktor yapıyordu oğluma da gittiğim doktor yapmıştı baris beyi önerince tedirgin oldum ama bakalım gidince görucez teşekkürler