Selin05 Kızlar sabahtan beri adet olacakmışım gibi bir ağrı var kasıklarımda sok iki saattirde belimdede başladı ama öyle 5 dakikada bir vuran bi sancı yok burda okuduklarıma nazaran hep bu şekilde tarif ediyorlardı doğum sancısını sizce doğum sancısı mıdır
Denizfdn Selin05 duzenliyse bi doktara gorun canim biraz dolan dus al masaj yaptir esine gecmezsse git
Bebegimicin1 Selin05 nişanım suyun gelemdi diye sakın düşünme benimde 35 haftalıken öylrydi 3 gün çektim o sancıyı belimden kasıklarıma vıran sürekli 20 dk da bir gelen ve her geldiğinde şideti artan özelliklede geceleri olan ağrımdı en sonunda dayanamayıp acile gittim 2 cm açıklık ve düzenli sancılar çıkıyodu ntsde daha erken diye serumla antibiyotikle sancışarı durdurdular nişanın falan gelemesede git hastaneye açılman varsa pna göre davranırsın evdede yanlız falan biyere çıkmazsın
Hsbsk Selin05 sadece agri değilde kasılma da varsa dogum sancısı olabilir. Bi duş al sakinleşmeye calis takip et
[silindi] Selin05 canım bildiğim kadarıyla o atim hıçkırık ama post yukarı çıksın diye yorum yapıyorum sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤