9494Gizo Daha 20 haftalik hamileligim var ve bugun idrar yolu enfeksiyonu oldugumu ogrendim sancim geldi cok fena bide parca parca biseyler dustu acile gittim bana infex ve uromisin yazdilar kullanip faydasini goren var mi kizlar
Baharrk 9494Gizo benimde 1 ay önce enfeksiyonda crp değerim yükseldi 1 hafta hastande yattım antibiyotik tedavisi gördüm ihmal etme enfeksiyonu🥺😕 daha öncede üromisin vermişti bana ama sonra yine tekrarladı bende
9494Gizo Baharrk bu enfeksiyon neden oluyor ki ya bol suda ictim cokda dikkat ediyorum giydigime lavaboya flan bianda sancida geldi
Baharrk 9494Gizo ben artık günde 3-4 lt su içiyorum, enfeksiyondan önce 2 lt falandı ama hamilelikte yetmiyor işte demek ki zaten vücudun dengesi alt üst oluyor 😕🤷🏽♀️ Zor bir süreç ayağını falan sıcak tutmaya çalış bide canım
9494Gizo Baharrk peki bua parca gibi bisey geldi beyaz kirmizi gibi doktor bebek iyi icerdende gelmks gbi durmuyor dedi ama neden olabilir bi bilginiz varmi
9494Gizo Baharrk anladm cok tesekkur ederm sizede cokngecmis olsun insallah saglikla kucagmiza aliriz 🤲🏻