Brisii Şu satte yine midem bulanıyor sanırım yine kusmayla sonlanicak gerçekten çok zorrrr birde içim titriyo gibi oluyorummm
Sevib Doktorunuz ile görüşün ben bulantı ilacı kullanıyorum 25. Haftadayım çok rahatım yoksa herşey midemi bulandırıyordu
Masalmasal2 Ben 22 haftalığım hala Priliam ile ayakta duruyorum. İçmediğim gün çok kötü geçiyor. İlaç kullanmayı deneyin.