FahriyeztrkYcel Merhaba kızlar 30.haftamdayım bu hafta idrarım suyu da normal içmeme rağmen çok koyu gözüküyor normalde sabahları sadece öyle olurdu şimdi her zaman öyle yani yaklaşık 2,5 3 litrede su içiyorum normalde ,idrar tahlili yaptırsam mı dedim ama 🤷♀️
Estur FahriyeztrkYcel benimde aynı oluyor tahlil de temiz çıktı ama anlayamadım. Hem kokulu hemde koyu renk oluyor. Oda suyu fazla içmeme rağmen
FahriyeztrkYcel MucizemE akıntım da yok öyle göze batan şekilde ama 2 gündür gidicem gidicem diyorum bir türlü gidip tahlil yaptıramadım
FahriyeztrkYcel Estur ilaçlardan kaynaklı olabilir mi acaba?ben öyle düşünüyorm artık çünkü ağrım sızım akıntım da yok